1. Geweldige tent, beetje fastfoodachtig c.q. delicatessenwinkel, maar je kunt er prima zitten en de bediening is superb. Ik denk te moeten reserveren, maar dat hoeft niet, zegt een enthousiast persoon aan de telefoon, want ze hebben een goeie doorloopsnelheid. En als je toch 10 minuten moet wachten dan is het 1e drankje van het huis. Hoe sympathiek. We komen met z'n 4-en en kunnen gelijk aan een tafeltje plaatsnemen. Vervolgens naar de counter om stukkken pizza uit te zoeken. Geen traditionele punten, maat rechthoekige Pizza Al Taglio van speciaal deeg dat 72 uur heeft gerezen, luchtig en krokant, heel Romeins, en alles voor een paar euro. Het grootste deel is ook nog vegetarisch, zelfs veganistisch, en dan is het voor mij jammer dat net op ons moment de zalm en tonijn op is. Gelukkig is de Bolognese er nog. De stukken zijn geweldig. Voor mijn vrouw is dit, met bovenstaande en achterliggende Sugo filosofie in gedachten, de pizzahemel op aarde. De stukken en drank worden netjes aan tafel uitgeserveerd door uiterst vriendelijke mensen. Als toetje blieven de kinderen een nutellapizza, voor werkelijk een habbekrats. Aanvankelijk komt er maar 1, maar als ik aangeef dat we er nog 1 hebben besteld komt die 2e met extra lekkernijen. Grandioso.