1. G.M.van Leuven

Huisgemaakte champignonsoep. Daarmee wordt bedoeld een beetje heet water met een krietzout boulllonblokje en verlepte zwarte stukken oude champignons. Een blik van de unox is 1000 maal beter te eten. . Deze werd bovendien opgediend in een zielig aluminium pannetje, wat de comboys gebruikten vroeger op de prairie. De sla op het bord was verlept en ongewassen en de kroket was te zout en veel te hard gebakken bijna donkerbruin.Het broodje was oud en bijna beschimmeld. Dit geef ik de vogels nog niet. Terwijl ik de klacht over de soep kenbaar maakte, heel beleefd, liet men mij er toch voor betalen.
    Ik kreeg als toppunt niet eens een kassabon, Men doet maar wat........Schande. De bediening is ver beneden peil, Onbeschoft en absoluut niet geschikt voor deze job. Ik ken Hermoza van vroeger, echt een topbroodjes zaak. Hier is niets meer van over.....Slecht te noemen. Nee ik voel me opgelicht en slecht behandeld ik zal uw zaak dan ook niet aanbevelen en nooit meer bezoeken.

G.M. van Leuven