1. CORRECTIE van mijn review van 27 september 2016. Na mijn misnoegen kenbaar te hebben gemaakt aan het managment / CEO werd mijn klacht op voortreffelijke wijze en zeer correct behandeld.
    Zondag 16 oktober 2016 hebben wij met dezelfde personen, op eigen kosten, wederom een bezoek gebracht aan dit restaurant. Ontvangst was zeer vriendelijk, uitleg zeer goed en heel duidelijk, presentatie van de gerechten uitstekend, smaak en verzorging heel erg goed en keurig verzorgd. Wij kunnen dif restaurant aanraden. Ik vermoed dat wij "slachtoffer" zijn geweest van een heel erg drukke dag bij ons vorige bezoek.

Vorige recensies van kees

• Op 28 08 16 met 5 personen voor een feestje wezen eten. Zaak was tot 22.30u open. Dit is door ons telefonisch en in de zaak gevraagd en werd bij reservering bevestigd. Om 19.00u kwamen wij binnen en om 21.00u werd onze aanwezigheid kennelijk niet langer op prijs gesteld. Buffetten werden leeg gehaald, kaarsen werden uitgeblazen op tafel, chocoladefontein werd gedemonteerd en tegen het personeel werd hardop gezegd dat hij de boel om 21.15u dicht deed. Daar sta je dan... Dan naar de bar in de grote hal. Daar werd ons te verstaan gegeven dat er geen koffie was daar de machines al schoon waren... Wel een frisdrank konden we kopen en we kregen direct de rekening erbij en het verzoek direct te betalen. Ik kan zeggen ik heb nog nooit in mijn leven zo'n vreselijke ballentent meegemaakt. Ongelofelijk dat je gewoon om 21.15u wordt weggekeken. De rekening rond de €220,- voor een compleet schandalige behandeling. Ik woon in de buurt maar zal er echt nooit meer een voet over de drempel zetten.

4,1