1. Zeer onvriendelijk personeel. Ben er meerder malen geweest in de hoop dat het beter werd maar ben iedere keer zeer onvriendelijk behandeld.

1. Hallo Rowan welke dag was je er? Ik wil dat graag weten dan kan ik er iets aan doen!
    Groeten Frans

2. Hoi Frans, ik was er 01-10 toen was het vrij koud dus het terras direct voor de deur was afgeschermd alleen er stonden daarbuiten ook nog tafels met bloetjes enz dus dat gaf aan dat je daar ook mocht zitten, we zijn evengoed aan een serveerster gaan vragen of dat mocht en toen kregen we een beetje een chagrijnige reactie dat ze het eigenlijk liever niet wilde 'maarja doe maar dan'. Vervolgens hebben we daar een kwartier gezeten zonder dat we geholpen werden, gasten die voor de deur zaten werden wel geholpen. Daarna ben ik op 19-10 teruggegaan en had ik wederom geen fijne ervaring, het leek alsof ze ons weg wilde hebben rond 11 uur terwijl op de site staat dat ze tot 1 uur open zijn. De betaling ging daarna ook erg onvriendelijk want ze wilde dat we opschoten terwijl we onze wijntjes nog niet eens op hadden!
    Groetjes Rowan