Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Rosey's

1. We hebben met zijn vieren gegeten bij Erosa in Zaandam. We hadden allemaal het 4-gangen tapasmenu, en er werd duidelijk en zonder dat we erom gevraagd hadden uitgelegd dat het 4-gangenmenu niet alleen één gang meer was, maar dat het ook wat luxere gerechten bevatte. En dat was zeker het geval. Eén van ons eet geen vlees, behalve kip, vis en vegetarisch. Daar werd zeker rekening mee gehouden. Erosa is erg klantvriendelijk, er wordt tijd genomen om een praatje te maken. Wat ik zelf altijd bijzonder op prijs stel is, dat er geen probleem van wordt gemaakt als je om kraanwater vraagt, naast het lekkere wijntje. Er wordt geen haast gemaakt, bij iedere gang wordt gevraagd of je daar al aan toe bent of dat je nog even wilt wachten.
    We hebben een fijne, gezellige en ontspannende avond gehad met heerlijk eten!