Op dit adres zit nu: Rembrandt

1. Wendy van Opstal

We hebben helaas deze keer een zeer slechte ervaring gehad bij Croy Boschlust. We zijn meerdere keren met een grotere groep geweest en hebben toen heerlijk gegeten en we werden toen goed bediend.
    Helaas was dat afgelopen keer totaal niet het geval. Mijn opa en oma hadden expres om 17.00 uur gereserveerd, zodat hun achter kleinkind van 1 1/2 jaar ook mee zou kunnen. Het voorgerechtje kwam nog netjes optijd, maar het hoofdgerecht hadden we pas om 18.55 uur. In al die tijd dat we met verontschuldigingen hebben moeten wachten hebben ze zelf vreemd genoeg niet het initiatief genomen om ons van drinken te voorzien. Hier moest om gevraagd worden.
    Daarna werd er ons beloofd dat het toetje zeker weten meteen uitgeserveerd zou worden. Ook hier hebben we toen weer een flinke tijd op moeten wachten. Het achter kleinkind en ouders hebben hierdoor het toetje niet meer meegedaan, omdat het veel te laat was geworden.
    Erg sneu voor mijn opa en oma die graag met hun hele gezin nog een van de laatste keren lekker en gezellig uiteten wilden gaan.

Ook was de kwaliteit niet zoals we gewend waren van het eten. Niet alles wat bij een gerechtje stond werd geserveerd. Sukadespies was wat aan de droge kant. En bij het kindermenuutje was de vraag gesteld of er eventueel aardappelpuree i.p.v. friet geserveerd kon worden. Dit gingen ze even navragen, maar na 1 1/2 uur kwamen er dan zonder overleg toch gewoon frietjes op.

Helaas dus heel veel minpunten deze keer. Hierdoor raden we het voortaan niet meer aan.

4,7