1. Broodje vooraf was erg lekker met kruidenboter, huisgemaakte saus (knoflook) en tapenade. Er was ook genoeg brood en goed betaalbaar. Dat was het positieve aan mijn (onze) ervaring. Voor het hoofdgerecht had mijn vriendin uitdrukkelijk gevraagd om een kale schnitzel met meegebakken ui. Was volgens de serveerster geen probleem. Schnitzel kwam (was gefrituurd en wel erg doorbakken), zonder ui. Navraag bij de serveerster leverde in eerste instantie op dat de ui nog nakwam, na 5 minuten gaf de serveerster aan dat we helemaal niet om de ui gevraagd hadden. We werden niet echt klantvriendelijk te woord gestaan, we vroegen om een stukje korting, er kon nauwelijks een gratis drankje vanaf. Er zaten wel 8 frietjes bij de schnitzel en dat voor totaal prijs bijna € 16,-... Absoluut geen goede gedachte over dit restaurant! De volgende keer lopen wij een deurtje verder!!

3,6

1. Hallo Jan Joris, ik las jou recensie en op je ervaring met dit restaurant kan ik niet ingaan. Echter, ik lees je verbazing dat de Schnitzel gefrituurd was! Om misverstanden te voorkomen, dat hoort ook! Daarom wordt hij ook gepaneerd. Net zoals een kroket bijvoorbeeld. Mocht je desondanks twijfelen aan mijn verhaal, kijk dan op: https://www.youtube.com/watch?v=Rz2oOnsO5zQ
    Met Vriendelijke groet, Joop

2. Als ik een gefrituurde schnitzel wil, ga ik wel naar de snackbar. Waarom kan de schnitzel niet gewoon in de pan gebakken worden? Dan is deze vele malen lekkerder...

3. Sorry Joris, maar een Schnitzel uit de pan is niet zoals het bedoeld is. Er zullen altijd verbrande stukken paneer ontstaan en dat is niet alleen bitter maar ook erg ongezond. Vanzelfsprekend moet je eten wat je lekker vindt maar ik wilde je uitsluitend informeren! Kijk naar het filmpje en je ziet hoe het moet.

4. U durft wel, het filmpje gaat over hoe de schnitzel in Wenen gemaakt wordt. nu kom ik minimaal éénmaal per jaar in Wenen en weet echt wel hoe deze klaar gemaakt wordt! En deze zijn klaargemaakt in de pan en niet met verbrande stukken zoals u hierboven aangeeft! Tenminste de èchte Wiener Scnitzel von kalb mit kartoffelsalat und preiselberen. Laten we er maar over op houden, wij komen er samen niet uit merk ik...!

5. Klopt, veel succes