1. Zeer aangenaam verrast bij binnenkomst. Gezellig en sfeervol ingericht en verlicht. Vriendelijke ontvangst.
    We waren met zijn zessen. Er werd ons uitgelegd dat wij voor het door ons gekozen menu 2 gerechten en een dessert konden uitkiezen. Dat zou ons de mogelijkheid geven om eventueel onderling te delen. Alle gerechten zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Maar de porties waren niet van dien aard dat er echt van delen sprake kon zijn. Het enige gerecht waar iets van substantie bij zat was de boeuf Bourguignon. De persoon die 2 vegetarische gerechten besteld had nl. mosseltjes en daarna ravioli had eigenlijk nog wel trek bij vertrek uit het restaurant. Jammer want de kwaliteit, smaak en opmaak waren uitstekend. Voor de jonge mensen aan onze tafel zouden we dan ook eigenlijk 3 gangen menu hebben moeten kiezen.