in Eersel

De Keizer eten & drinken - Winnaar 'Best Restaurant Design'

1. Etentje met twee
    We hebben hier vanavond voor de eerste keer gegeten, maar dat was ook meteen de laatste keer. De bediening is erg traag, we moesten erg lang wachten. Ons eerste gerecht kwam pas na een wachttijd van 1 uur en 45 minuten. Toen mijn man aangaf dat hij de steak te veel gerookt vond smaken en dat niet lekker vond werd daar uiteindelijk niets mee gedaan.

Na afloop (we zijn 2 uur en 15 minuten daar geweest en slechts een hoofdgerecht gehad!) deden we ons beklag bij de leidinggevende. Het vlees smaakt en ruikt naar een open haard en je proeft niets meer van het oorspronkelijke vlees. Helemaal niet lekker! Met het betalen van de rekening merkten we dat ze uiteindelijk na onze klacht toch twee drankjes van de rekening had afgetrokken.

Ik zei haar dat we erg teleurgesteld waren in dit restaurant en hier dus niet meer terug zullen komen.

2,4