1. Ellen Koot

Gisteren met 8 personen gegeten. Na één uur en een fles wijn pas de kaart en zelf moeten vragen om wat brood. Na twee uur pas het voorgerecht geserveerd. Vraag aan de gastvrouw waarom het zo lang duurde: Er is een nieuwe kok, die nog niet zo snel is en de keuken is te klein voor extra hulp.
    6 personen garnalen die zelf gepeld moesten worden, maar moesten vragen om doekjes om onze handen schoon te maken. Garnalen waren goed, maar konden iets mee op smaak. Na wederom een uur pas het hoofdgerecht. De vis was prima, de couscous geklonterd (magnetron opgewarmd?), de biefstuk goed, maar de coq au vin was meer kippensoep zonder smaak. Wij vonden het toetje de panna cotta niet lekker door de tijm, en de chocola (ik denk witte) maakte het erg machtig.
    De gastvrouw was wel zo vriendelijk om de rekening flink aan te passen, waardoor we tevreden met deze oplossing het leuke pand verlieten. Was er deze avond onderbezetting en waren wij de enige die niet tevreden waren, we hopen het...