1. De oude recensies kloppen helemaal niet (meer). Die zouden eigenlijk verwijderd moeten worden want ze doen de zaak geen recht. Wij hebben hier drie weken geleden gegeten en het was voortreffelijk. Lekker ruim zitten, waar kom je dat nog tegen tegenwoordig? Maar bovenal was het eten heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk, heeft duidelijk kennis van zaken en interesse in het werk. Gelukkig geen standaard menukaart maar gerechten die je thuis niet zo snel maakt. Ook de wijze van opdienen was bijzonder en duidelijk onderscheidend t.o.v. andere restaurants. Helaas voor ons zit Concon niet bepaald naast de deur. Als we weer in Limburg zijn komen we zeker weer eten! O ja, de sfeer was prima. Top!

1. Goedemorgen Milly!

Ik lees net jouw recensie en wil graag even verduidelijken waarom de oude recensies nog zichtbaar zijn. Wij beseffen natuurlijk dat het kan gebeuren dat oude recensies de huidige situatie geen recht meer doen. Omdat deze recensies toch een stuk geschiedenis weergeven van de eetgelegenheid, verwijderen wij deze niet. Wel houden we hiermee rekening bij het bepalen van de eet.nu rating door jongere recensies veel zwaarder mee te laten tellen dan oude.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijker. Mochten er toch nog vragen zijn, kan je gerust contact met ons opnemen via info@eet.nu.

Met vriendelijke groeten,
    An