1. Wat een belevenis jezelf laten verwennen in een knus huiskamerrestaurant. Zonder Social Deal waren we waarschijnlijk nooit bij dit restaurant terecht gekomen. Je waant je de hele avond in La Douce France. Het interieur, de gastvrijheid en het eten maakten er een onvergetelijke avond van. Ondanks dat het restaurant vol zat hadden de gastheer en gastvrouw voor iedereen een praatje en uitleg over de geserveerde gerechten. Het verrassingsmenu was ook werkelijk verrassend. Ik ga niet verklappen wat het was want dan is de verrassing weg, maar zowel het voor- hoofd- en nagerecht waren erg smakelijk. Vooral dat laatste want normaliter prefereer ik een kaasgerecht boven een zoet nagerecht. Ook de bijpassende wijnen waren lekker en de glazen goed gevuld. De Franse chansons droegen zeker bij tot de gezellige sfeer. Kortom we zijn zeer tevreden en laten ons bij een volgende gelegenheid graag weer verwennen.
    Anton en Jennie Brouwer