1. Kees en Anita

Als voorgerecht een tomatensoep en een carpacio; beide zeker niet top; de carpacio had ik nog nooit in deze samenstelling gegeten en is me eigenlijk niet goed bevallen.

Als hoofdgerecht een jodenbiefstuk en een schnitzel genomen, deze waren ok, maar ook niet top; de hoeveelheid frieten waren aan de magere kant en de salade was voor twee personen zeker te mager; natuurlijk kun je ook hier bijbestellen, maar dan weet je dat het meestal aan de late kant komt; of het andere eten is of op of koud geworden, m.a.w. het eerste portie beste beter afstemmen.

Verder mis ik voor deze prijs toch wel groenten, ik tel de drie sperciebonen even niet mee. Als desert hebben we een Makkumer desert genomen voor twee personen; persoonlijk vinden we dat hier zowel de prijs kwaliteit als de prijs hoeveelheid hier flink mank loopt.

Al met al hadden we flink hoge verwachtingen, zeker gezien de recensies die al geplaatst zijn, maar voor ons was het toch een behoorlijke deceptie, wij komen hier niet snel meer eten (eigenlijk denk ik dat we hier nooit meer komen eten); dat hoeft natuurlijk voor anderen niet te betekenen dat zij het hier niet top vinden, maar aan ons is deze eetgelegenheid niet besteed, teveel experimenteel denken we.