1. Wat een enorm slechte tent is dit. Afgelopen zondag zijn we hier gaan eten maar alle gasten zaten met de jas aan omdat het zo enrom koud was. 'het was namelijk makkelijker voor de serveersters om de deur open te houden'. Naast ons zat een stel te eten wat rauw vlees kreeg opgediend en wanneer meneer hier een klacht van maakte, was de serveerster geirriteerd. Ons eten was veel te pittig en aangebrand.

Net zoals de andere mensen die een recensie hebben geschreven moesten we lang wachten op eigenlijk alles. De dame die na 20 minuten een keer ons drinken kwam opnemen nam niet het eten op want dat hoorde niet tot haar taken. Uiteindelijke na een half uur het eten besteld (drankje was alweer op maar dat zagen de dames niet). Ik geloof ook niet dat het leuk kan zijn om er te werken want de kok knalt zowat het belletje elke keer door de tafel als er een gerecht klaar staat.

Personeel is onvriendelijk en niet meedenkend
    Eten valt tegen.

Personeel bij de mac is nog vriendelijker en gestructureerder...

1,6