1. H.Schuiling

Wij kwamen gebak eten en koffie drinken met de gift for you kaart en belden vlak van tevoren of dit mogelijk was. Toen wij er waren om 15.30 uur (half uur later) bleek het gebak al op te zijn. Het alternatief was bitterballen eten of chocoladegebak. We zijn uiteindelijk alleen cappuccino gaan drinken en daarna nog een borrel met bitterballen. Gedurende deze tijd werden er complete werkoverleggen voor onze neus gehouden en de roosters werden o.a. uitgebreid doorgenomen. De nieuwe medewerkster (aflos) was zich uitgebreid aan het opmaken en haar staart in een elastiekje aan het doen achter de bar en zette haar tas op de tap. Dit leek de gewoonste zaak van de wereld want niemand zei er iets van. Daarna ging deze medewerkster aan de slag en de stokbroden werden dan ook zonder schone handen verplaatst. We zijn dan ook vol verbazing vertrokken!

2,7