1. Catharine van 't Zand

Kwamen onverwacht binnen bij dit restaurant. Open haardje aan. Zeer vriendelijke bediening ( Jongeman, weten zijn naam niet maar mocht je dit lezen: Dank voor de gastvrijheid ! ) Heerlijke vis gegeten. Meerdere soorten vis op 1 bord en alles was heerlijk. Komen zeker terug !!

4 vorige recensies

Vorige recensies van Catharine van 't Zand

• Heerlijk en heel gezellig. We komen terug.

• Catharine van 't Zand

Oh ja....vergeten een cijfer te geven. Wat ons betreft allemaal tienen!!!!
    Willem, we komen terug!!!

• Catharine van 't Zand

Recensies schrijven doe ik eigenlijk niet maar we hebben gisteren zo lekker gegeten in restaurant Sudersee!!! De bediening, de entourage (heerlijk bij de openhaard) en dan vooral die heerlijke visschotel met allerlei vissoorten en schaaldieren op 1 bord. Wow.... alles was super. Heel erg bedankt en we komen zeker terug.

• Henk nooitgedagt

Wat is dit restaurant vernieuwend. Vooral met de heerlijke super verse visgerechten (kopen ze iedere week zelf in op de opslag en kun je ook iedere vrijdag vers aan de keuken afhalen) zeker een aanrader.
    Ook de grote schaal met nagerechtjes was voor ons een feest.
    We komen zeker weer.