1. Zeer goed. Wij komen hier regelmatig. Ik ben zelf een echte fijnproever en ook
    culinair goed onderlegd. Ik kan me sommige slechte reacties van andere gasten dan ook moeilijk voorstellen. Het cijfer 1 of 2 voor het eten? Mijn kinderen 10, 8 en 5 jaar staan te springen als we gaan en lusten ook alles. De variëteit van de aangeboden gerechten vind ik zelfs beter dan bij Itoshi. Het personeel is erg aardig en de vestiging in Hoofddorp is gezellig kwa inrichting. Vooral het dessert is altijd feest. Ijs, fruit en cake worden dan naar hartelust opgeschept. Voor de gasten met behoorljk negatieve ervaringen. Ga eens sushi eten in het Okura hotel in Amsterdam in het Yamazato restaurant. Dat is een sterren restaurant. Als dit je referentiepunt is en je vergelijkt dit met Shabu Shabu dan zul je onderkennen dat Shabu Shabu lang zo slecht niet is. Dit geldt ook voor Itoshi.