Op dit adres zit nu: Het Viswijf

1. Wij kwamen hier eerst regelmatig eten en door ons enthousiasme zijn ook veel vrienden en familie van ons hier neergestreken. De bediening is erg vriendelijk en het eten was altijd top. Helaas zijn de prijzen in relatief korte tijd enorm gestegen, terwijl het aanbod gelijk is gebleven. Ik denk door het toenemende succes van het restaurant (mede door de AH actie), dat het succes wat naar hun hoofd is gestegen. Jammer, want voor ons zat de charme juist de persoonlijke sfeer, de betaalbare prijs en de eerlijke biologische producten. Nu betaal je de hoofdprijs voor een pizza en daar is het helaas niet speciaal genoeg voor. Wij gaan dus niet meer terug. Binnenkort kan Vita Verde concurrentie verwachten in Den Bosch. Ze zullen dan denk ik toch een andere prijsstelling moeten gaan hanteren, willen ze hiermee kunnen concurreren. Wijntjes zijn overigens ook peperduur (wel biologisch).