1. Ik ging hier eens dineren met mijn zus. Als eerste kreeg ik het verkeerde voorgerecht, waardoor mijn zus al klaar was met eten toen ik na een kwartier eindelijk mijn goede voorgerecht kreeg. Daarna duurde het werkelijk ruim een uur voordat ons hoofdgerecht geserveerd werd. Toen we vroegen waarom het zo lang duurde, zei een van de medewerksters dat ze even zou gaan kijken, maar informeerde ons hierna niet hoe het met ons eten zat. Hierna erg lang moeten wachten tot eindelijk ons bord werd weggehaald en weer minimaal drie kwartier moeten wachten op ons nagerecht. Niet dat er dan een ´sorry´of een drankje van het huis bij zit, nee hoor. Daar voelen ze zich te goed voor. Zelfs op 2 klachtenmails geen antwoord gehad.

Daarnaast ook nog eens lang moeten wachten tot de bediening eindelijk eens onze kant op keek zodat we weer wat te drinken konden bestellen.

Kortom: Slechte bediening, slecht restaurant!

Alleen het eten was lekker.

Vorige recensies van Kim

• Het eten is lekker, maar het duurt extreem lang voordat het eten komt. Ook moet je je best doen iemand van de bediening te pakken te krijgen voor wat te drinken.

Prima concept, prima restaurant maar de bediening is enorm slecht!