1. Robert Groen

In een woord gewoon "vreselijk". Mijn vrouw had van haar zus een kadobon ontvangen van 150 Euro voor in Bocca al Lupo. De eerste ontmoeting was al met recht in de bek van de Wolf. Wij kwamen er op de wbesite niet helemaal uit hoe wij de bon het best konden besteden. Dus toen wij er langsfietsten op de Wagenweg zagen wij licht branden. Dus wij blij en geinteresseerd aanbellen. De deur werd opengedaan door een uiterste onvriendelijke en ongastvrije vrouw. Wat komt u doen? Nou wij hebben een kadobon van 150 Euro en willlen wat informatie over wat wij hier allemaal kunnen doen....... O neee daar begin ik niet aan , veel te veel werk., kijk maar op de website. Zo dat was de eerste ontmoeting met de eigenaar van in Bocca al Lupo. Thuis gekomen en op de website gekeken en uiteindelijk besloten om mee te doen met al Tavola, dat is aanschuiven aan een grote tafel met allerlei gasten. Dat leek ons wel leuk. Nou dat was dus afgelopen vrijdag. We hadden er zin in, netjes aangekleed . Het zou om 19:00 beginnen en deur open vanaf 18:30. Uhhh niet voor ons. Binnen de tafel netjes gedekt maar de deur was op slot. Na langdurig en herhaaldelijk aanbellen, kwam er van achter uit dezaak... diezelfde dame naar de deur met weer dat zelfde ongezellige gezicht en agressie in haar toon en uitdrukking. Wat komen jullie doen???? Nou lekker eten want we hebben een afspraak, kijk hier is de reservering. Nou dat kan helemaal niet want het is geannuleerd. Nou zegt mijn vrouw nog: ik heb net nog mijn email gecheckt. Nou met pijn en moeite mochten wij even binnenkomen. TJA ALLLEEN JOU VERGETEN AF TE MELDEN. Volgende keer beter. Nou toen was het wel klaar voor ons. We hebben de bon snel verzilverd met wijnen en een fles olijfolie van twijfelachtige herkomst. De omgangsvormen, gebrek aan vriendelijkheid en gastvrijheid zijn letterlijk beneden peil. Tranentrekkende arrogantie. Hier komen wij nooit meer.