Op dit adres zit nu: Charlie's

1. Gerard 2526 punten

Heerlijk gedineerd bij Davanti. We hadden een plek binnen bij de openslaande deuren. Genieten van buiten, maar de sfeer van binnen. Uitstekende plek om te zitten.

De bediening was zeer kundig en correct. Helaas niet erg amicaal of spontaan. Het oprakelen van de ingrediënten en wijnweetjes zonder adem te halen zou wel met wat meer liefde voor het vak mogen.

Vegetarisch was geen probleem en het eten was een leuke mix van simpele en originele ingrediënten. De wijnen sloten extreem goed aan op het eten en vulden het echt aan.

Het voorgerecht was behoorlijk zout. Helaas werd hier na melding niks mee gedaan, want ook de echte smaak van het hoofdgerecht werd gemaskeerd door een uitgeschoten portie zout. Ook dit heb ik netjes doorgegeven.

Via het toetje naar de uitmuntende koffie. Hier kun je bij mij altijd punten mee verdienen en dat is gelukt. Subliem!

De prijs is bijna te vergelijken met een ster. De kwaliteit van het geheel ligt er toch nog wel iets onder. Dat neemt niet weg dat het een zeer geslaagde avond was in een fantastische entourage.