1. Gister heerlijk gegeten bij Jackies. Ik had een vriend uitgenodigd om zijn verjaardag te vieren. Door het mooie weer konden we lekker buiten zitten en de wereld voorbij zien gaan.

Begonnen met een perfecte Hendricks G&T, ultiem zomers gevoel. Daarna de seafood platter, erg lekker maar vooral een ervaring door alle bijzonder schelpen en bijbehorend gereedschap. De jarige job had de rib eye, erg mals. Ik had de Bombay Shrimps, lekker pittig geserveerd met rijst verpakt in een bananenblad. De balans tussen de kick van de specerijen en de kokosmelk was fantastisch, kreeg er een beetje heimwee naar India van. Het eten was heerlijk, maar wat Jackies bijzonder maakt is de service, vriendelijke bediening die op de juiste momenten aanwezig is en echt wil dat jij een fantastische avond hebt.

Eten bij Jackies is als het mooie Deventer even ontsnappen en voelen alsof je in New York (of Mumbai) bent! Af en toe wel lekker ;-)

Ps. Als je van plan bent een film te gaan kijken met je vriendinnen: combineer het met dining&wining bij Jackies, best place in town.