Op dit adres zit nu: MikMak

1. C. de Jong

Wij zijn vaker bij dit restaurant uit eten gegaan. Doorgaans zijn we wel te spreken over het eten, bediening is vaak wat traag. Deze avond wel het toppunt meegemaakt. Meer dan een uur moeten wachten op een voorgerecht, daarom uiteindelijk het hoofdgerecht gecancelled en na het voorgerecht om de rekening gevraagd. Meerdere gasten waren aan het klagen over lange wachttijden, restaurant deed hier weinig mee, behalve excuses aanbieden.

Restaurant zat zeer vol en alles staat erg dicht op elkaar. Daardoor is het binnen ontzettend warm en rumoerig.

Voor ons is het de laatste keer geweest dat we hier gegeten hebben. Dat er iets misloopt in de bediening/keuken kan gebeuren, maar het was netjes geweest als het restaurant een passende oplossing had verzorgd (vooral omdat wij bij reservering aangegeven maximaal twee uur de tijd te hebben voor het diner i.v.m een bioscoopbezoek na afloop). Jammer, want vanuit onze eerdere ervaringen weten we dat het eten hier prima is.