1. Vrijdagochtend met mijn zusje als verrassing gegeten bij Zeldzaam. De bediening startte vriendelijk en attent. Na ruim een half uur was er nog niemand bij ons terwijl we hadden verteld dat we om half twee weg moesten. Maar goed, kan gebeuren. De serveerster kwam toen ik vroeg of we konden bestellen. Moest even weg en kwam niet meer terug. Ondertussen was er een man in de bediening bijgekomen, we moesten ook hem vragen om de bestelling op te nemen, hij kwam niet uit zichzelf. Om door te geven wat we wilden bestellen heb je volgens mij een lunchkaart nodig. De man wilde gelijk de bestelling opnemen, zelf moesten we vragen om een lunchkaart. Uiteindelijk werd de bestelling opgenomen. Ik bestelde twee kroketten met wit brood wat 9,- kostte. Wat ik als lunch geserveerd kreeg, had ik zelf voor 3,- thuis in elkaar kunnen flansen. Toen we wilden afrekenen, vroeg ik de serveerster om te komen, je raadt het al: ze vertelde dat ze even iets anders moest doen en dan zou komen, maar ze kwam niet. De man kwam weer.
    Hij vertelde ons dat mijn zwager (man van mijn zusje) deze lunch betaalde voor ons. Heel stiekem vraag ik me af of dit te maken heeft met de zeer slechte, onattente bediening in Zeldzaam. Van mij krijgen ze voor deze bediening een onvoldoende!