in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

1. De Lachende Koe is sinds 01-09-2016 na een faillissement heropend. Nieuwe eigenaar, zelfde concept.
    We waren voorheen altijd trouwe gasten bij de Lachende Koe en zijn er gisteravond voor het eerst sinds de heropening weer met z'n drieën naartoe gegaan. Hoewel het er van binnen nog vrijwel hetzelfde uit ziet, heerst er toch een andere sfeer. Minder leuk, vonden wij. Het personeel praat amper met elkaar. Het was ook niet druk, maar zo'n vijf tafeltjes gevuld, en dat op een vrijdagavond.

De bediening was op zich prima maar bij het vragen naar een lekkere fles witte wijn werd gezegd "de meeste mensen vinden de huiswijn het lekkerst". Dit vonden wij nogal een vreemd antwoord. Maar goed, we dachten; laten we die wijn dan maar eens proberen. Helaas vonden we de huiswijn echt smakeloos.

We hadden vooraf scampi's in piri piri saus in een bladerdeegbakje. Dat was lekker. De carpaccio van rib eye was echter helemaal niet lekker. Carpaccio hoort niet steenkoud te zijn, maar dat was deze wel. En met een soort honing-mosterd dressing?! Ook zit er natuurlijk veel vet aan rib eye en dat is als carpaccio niet lekker, vond ik. Nee, geen succes.

Als hoofdgerechten hadden we mixed grill, steak en surf & turf. Dit was smakelijk, het vlees was een beetje flauw maar heel mals. De desserts vonden wij prijzig. En uiteindelijk het geld niet waard.

Het is jammer, de Lachende Koe was voor ons altijd één van onze favoriete restaurants. En nu is er zo weinig van over. Voor ons was het het gisteravond allemaal nét niet.

1. Beste AB,

Wat spijtig om te horen dat u de avond zo beleefd heeft. We hebben uw opmerkingen meegenomen in nabespreking.
    Wij hopen u nog een keer terug te zien, zodat we u een fijne en smakelijke avond kunnen bezorgen. Met uiteraard een drankje van het huis.
    Met vriendelijke groet,
    Francois & Mirjam