Op dit adres zit nu: ICE @ SEA

1. Ellen en piet

Wij kwamen daar jaren vanaf het begin. Altijd tevreden, meer dan tevreden zelfs. Jeroen en zijn vriendin Nicolette runden de zaak geweldig samen met het overige personeel. Geweldig eten en geweldige service. Van de week waren wij er weer om tot de ontdekking te komen dat de huisbaas (ijsboer geleijnse ernaast) ineens de zaak had overgenomen. Hij zei dat de uitbater (Jeroen en zijn vriendin Nico) beiden ziek waren, niemand van het vaste personeel was meer aanwezig. Wij bestelden een broodje maar de kaart was ingekort en eerlijk het was niet te eten vergeleken bij wat we normaal daar kregen. Na enig speurwerk zijn wij erachter gekomen dat Jeroen en vriendin na jaren hard werken er op een schandalige manier zijn weggepest door de eigenaar. Mensen die recensies lezen en besluiten bij La Vie wat te gaan eten, DOE HET NIET! Het eten is niet lekker meer zonder uitbater Jeroen.

1. Wat fijn dat er mensen zijn die onze zoon en schoon dochter een hart onder de riem steken.La Vie is niets meer zonder Jeroen en Nicolette en het personeel die hart voor de zaak hadden .

2. Wij hopen echt dat het Jeroen en Nicolette goed zal gaan. Zij hebben zo hard gewerkt om van la Vie een succes te maken wat hun overigens erg goed gelukt is. Wij kwamen zo graag bij hun in de zaak. Het goede eten, de gezellige sfeer samen met het leuke personeel. Het succes van la Vie gaat de ijsboer niet overtreffen, niet qua kwaliteit en zeker niet qua gezelligheid. Ik raad ook echt niemand aan daar nog te gaan eten want het is eten nu zo slecht daar! Ik vond de ijsboer altijd al een griezel helaas is mijn mensenkennis weer helemaal goed gebleken. Doe Jeroen en Nicolette onze hartelijke groeten wij zullen hun niet vergeten en hopen ze zeker weer te zien. Ook voor jullie de groeten