Op dit adres zit nu: De Nieuwe Hommel

1. Ik heb bij dit restaurant heerlijk gegeten. Alleen de service en de gastvrijheid tijdens deze avond heb ik als slecht ervaren.

Tijdens het diner (net na het voorgerecht) gooide de bediening per ongeluk een blad bier over me heen. Na dit gebeuren vond de bediening het schoonmaken van de tafel en restaurantvloer belangrijker dan mij als gast... Er werden geen mogelijkheden geboden om mijn met bier doordrenkte kleren te drogen. Naar huis gaan om te verkleden was geen optie. Vanwege de afstand. Daarom ben ik zelf maar naar handdoeken gevraagd. Om zo het leed te verzachten en verder te eten. Ik heb de gehele avond met natte kleren aan tafel gezeten.

Maar wat het me deze avond het meeste irriteerde, was dat de bediening de gehele verdere avond of bij het weggaan niet meer geïnformeerd of interesse heeft getoond hoe het me ging en of ze iets voor me konden betekenen.

Thuisgekomen heb ik direct via de mail mijn bevindingen aan het restaurant kenbaar gemaakt. Daar kreeg ik als antwoord op: dat de biertjes die over me heen gevallen zijn, van de rekening zijn gehaald en niet betaald hoeven te worden. Verder geen reactie meer gekregen.

Ik hoop dat, als dit bij een volgende gast weer overkomt, dat ze dan anders zullen handelen en reageren.

6,5