1. corien bakker

Wat wij nu toevoegen is opnieuw er aandacht op vestigen dat je niet weet in welk restaurant je zit. Gusto of Kluyver??? Je gaat naar hetzelfde toilet. Je wordt door hetzelfde personeel bediend! Er wordt uitzicht op de Westerschelde beloofd. Nu, dan moet je wel om het gebouw heenlopen.

Wij dachten in Breskens eens een lekker visje te gaan eten. Waar komt de vis aan? Op de afslag, net naast het restaurant. De wijn was lekker. We bestelden tongreepjes en frites € 22,00 per persoon! We dachten, gezien de prijs, dat het een maaltijd zou zijn. Maar het was een grote bak friet met 6 totaal kapot gefrituurde en veel te zoute vis reepjes. Het leek in niets op tong en de reepjes waren qua gewicht nog minder dan 1 sliptongetje! Op de vraag van het personeel; was het lekker, hebben we gezegd dat het bijzonder teleurstellend was. Daar was het personeel niet in geïnteresseerd.
    Dit klopt gewoon niet. Je bent voor € 22,00 per persoon naar een friettent geweest. We hebben voor minder geld elders heerlijke vis gegeten met groente en alles erbij en een mooier uitzicht ook nog. Ga er niet heen! En wat onduidelijk is --- zit je nu bij Gusto of bij Kluyver? Wij denken bij Kluyver want dat stond op de kassabon. Personeel niet vriendelijk. Niet heen gaan mensen!

1,6