1. Ben hier een aantal weken geleden wezen eten met een vriendin. Ik was onder de indruk van hoe het er uitzag, allemaal fotos van beroemde turkse acteurs etc., zag er erg mooi uit. We werden leuk begroet en toen... vergaten ze ons bijna.

Het duurde heel erg lang voordat het eten kwam en we stonden op het punt om te vertrekken toen het eindelijk werd geserveerd. We kregen er een typisch Nederlands salade bij die niks voorstelde en volkomen droog was. Het eten was wel lekker, maar van een Turks restaurant verwacht je toch meer extra's.

Ik had bij de gastvrouw aangegeven dat we kwamen voor een speciaal nagerecht, maar toen het allemaal zo lang duurde, heb ik daarvan afgezien. Ze vroeg ons overigens niet waarom we toch geen nagerecht bestelden, erg a-commercieel. Wel jammer want het ziet er erg mooi uit en het eten smaakt wel lekker.

6,3