1. Zeer onvriendelijke en ongastvrije bediening.

We gingen om half elf 's ochtends zitten om te ontbijten (wat volgens de kaart tot 11 uur kan), het duurde lang voor we geholpen werden, we waren vanwege een beginnende regenbui ondertussen naar binnen verhuisd, waar we weer weggestuurd werden omdat er een VIP party was, en we om kwart voor 12 daar niet meer mochten zitten en dan zouden we nog niet klaar zijn met ontbijten.

Vervolgens ons weer buiten geïnstalleerd, na meerdere malen vragen eindelijk een ober gestrikt, maar goed, ondertussen al na 11-en: mogen we geen ontbijt meer bestellen! En de manier waarop dit gezegd wordt is vooral erg vervelend, een arrogante serveerster zegt dat 't echt niet kan, haalt haar baas erbij (die vriendelijk uitlegt dat er een misverstand is), vervolgens wordt gevraagd of we een ander lunchbroodje willen eten. We besluiten dit niet te doen, en geven aan hier niet snel terug te komen. De reactie van de serveerster is dan heel pinnig; 'Dat hoeft ook niet hoor' met een boze blik in onze richting. Echt onfatsoenlijk, manager, let wat beter op je personeel!