Op dit adres zit nu: Foodhall

1. Vandaag met moeder gegeten in een zeer smaakvol ingerichte zaak. Het was niet echt druk maar dat mocht de pret niet drukken.
    We mochten zelf een plekje uitzoeken en dat deden we. Vervolgens moesten we wel zelf de ober aanspreken. Nadat hij melde ons compleet over het hoofd te hebben gezien melde hij dat hij direct het drinken ging regelen (niet dus!) vervolgens kwam het eten, wat er ook erg goed uit zag en smaakte... Wel waren de spare ribs nog net zo koud als als dat ze uit de koeling kwamen. (Helemaal niet goed dus)
    Vervolgens waren we uit gegeten maar er had nog makkelijk van alles bij gekund van eten tot drinken, hier hebben ze dus echt steken laten vallen. Toetje besteld nadat we weer maar hebben gewenkt naar de bediening. Ook het toetje was lekker maar er had ook nog wel een lekkere koffie bij in gekund maar daar werd weer niet naar gevraagd...

Kortom:

Eten = lekker