Op deze locatie zit nu 'Twee'

1. Blikken doos tot daar aan toe maar wij vonden het ook nog eens heel ongezellig zitten. De inrichting is niet gedurfd modern, maar ook niet kloppend.

Het eten is goed en smaakvol maar niet meer dan dat. Niets spetterends of onvergetelijks. Helaas, want de prijzen zijn er wel na. Evenals je verwachting. De bediening quasi chique. Kwam op ons vooral over als gladde jongens in linnen pakken met een teveel aan parfum en vooral eigen air.

Man die de leiding leek te hebben was onophoudelijk aan het bellen. Te luidruchtig Fries. Ze kwamen vaak aan tafel, maar voor het gevoel met name voor verkoop.

Rokersruimte zat vol met mannen die er duidelijk al te lang zaten en herhaaldelijk schuttingtaal uitsloegen.

Nog een teleurstelling. Hoewel we de enige gasten in het a la carte gedeelte waren werden we op "de bank"gezet aan een kleine tafel met voldoende ruime tafels vrij aan het raam. Een vraag naar onze voorkeur was leuk geweest.

De prijzen kloppen voor je gevoel dus niet met de beleving.