1. Slechte ervaring. Onvriendelijk klantenservice. Plastic bakje om het restant mee te nemen, kost 2 euro. Zeer slecht. Kom nooit meer terug.

1. Wij eten er al meer dan 10 jaar, nog nooit onvriendelijk behandeld. Over betalen voor bakjes ook nooit gehoord, misschien als het10 bakjes zijn maar dat is terecht dan, in winkels betaal je ook voor tasjes. Daarbij blijft er bij ons sowieso niks over, het eten is zo lekker dat alles op gaat. Ik denk dat je bij het verkeerde restaurant je klacht neergeplemt hebt.

2. von
    Van restaurant

Ja, inderdaad Katy, wij rekenen nooit geld voor 1 bakje om het restant mee te nemen.
    Alleen als een gast de verschillende eetrestjes allemaal apart verpakt wil hebben, rekenen we een klein bedrag, ook omdat we het slecht vinden voor het milieu, al die bakjes,die nog niet voor een kwart gevuld zijn.
    Het spijt ons, dat ons restaurant niet goed is bevallen, gelukkig was het eten wel lekker genoeg om het restant mee naar huis te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Yvonne Lamers