1. Chiel Gorgon

De reservering voor een avondeten was netjes doorgevoerd en de tafel stond klaar. Redelijk vlot gehopen met het opnemen van de bestelling, maar daarna werd het teleurstellend:
    We wilden graag een broodmandje tijdens het wachten op het hoofdgerecht (geen voorgerecht besteld), na een 30min werd gevraagd of men nu het hoofdgerecht kon gaan bereiden en brengen. Ik gaf aan dat we daar dus al 30min op zaten te wachten. Misverstand, OK. Hoofdgerecht was op zich prima, simpel, niet erg goed, maar gewoon OK.
    Maar daarna moesten we zeker weer 30min wachten totdat men uberhaupt langskwam om de tafel af te ruimen en het nagerecht te brengen. Uiteindelijk ben ik zelf naar de bediende gelopen om te vragen of er wat snelheid in kon. Ik kreeg een excuses.
    Het was ook zeker niet druk, misschien 8 of 9 tafeltjes bezet en er waren zo'n 4 bediendes buiten de keuken werkzaam.
    Uiteindelijk zat dan bij de rekening nog een 2-tal drankjes die we niet besteld hadden (dus waarschijnlijk van een andere tafel) en ook nog een klein kuipje frietsaus die we niet specifiek besteld hadden en waarvan we uitging dat dat standaard bij de frietjes hoort. Alle 3 dus van de rekening laten halen. Zeker niet netjes.
    Alles bij elkaar dus met name een slechte bediening en het eten redelijk. Al wel eens hiervoor een lunch gedaan en dat was wel goed (zowel de lunch zelf als de bediening).
    Dus voor een avondmaal zeker niet te adviseren.