in Westkapelle

Genieten van dagverse visgerechten

1. Afgelopen zaterdag 24 sept heerlijk gegeten met 5 personen om 2 verjaardagen van Jurry en Moreno feestelijk af te sluiten! Het was niet de eerste keer bij de Zeezot. We wilden zeebaars, die aangekondigd stond op het bord. Helaas waren deze net op toen we wilden bestellen. Dat was even een teleurstelling. Het was een super drukke avond, dus misschien vandaar. Opnieuw gaan kijken en de zeetong werd onze 2e keus. Verrukkelijk gebakken! De eendeborst viel ook in de smaak. De oesters vooraf zeer vers en smaakvol. De nagerechten feestelijk en heerlijk. Ook leuke kleine proeverijtjes van nagerechten. De Irish coffee lekker, maar nog lekkerder met dunne opgeklopte room, zodat er echt zo'n laag warm/koud ontstaat!
    Inderdaad zouden wij ook liever gezouten boerenboter o.i.d. bij het brood zien dan de opgeklopte versie.
    Er viel een gouden ringetje van een van onze gasten onder het terras helaas. Erg behulpzaam geholpen door personeel. Helaas (nog) niet gevonden. Maar het is genoteerd, dus hopelijk wordt de ring nog gevonden!