in Monnickendam

Sfeervol genieten in ❤️ Monnickendam

1. Petra Bennes

Heerlijk gegeten.
    Het bestellen ging vlot alleen vanaf dat moment ging het mis. Tafel naast ons kregen een deel van onze voorgerechten wasrdoor wij nog langer moesten wachten. Kan gebeuren. Alleen toen die van ons kwamen ontbraken er 3 gerechten. Maar meteen aangegeven dat we die maar niet meer wilden. Anderhalf uur na het opgeven van onze bestelling kregen we het hoofdgerecht pas. Als het vol had gezeten had ik het nog begrepen maar dat was niet het geval. Het kopje kofftie van het huis maakte niet alles goed. Wat een beetje vreemd was was het afrekenen. We hadden een kadobon van € 150.00. Moesten nog wat bij betalen. Toen werd er € 35.00 op de kadobon gelaten en de rest cash. Toen ik zei dat de hele bon eerst opgemaakt moest worden en dat we het restant cash zouden betalen moest men erg lang rekenen om het correct te krijgen.