in Loosdrecht

Het Drechthuis: "Voor als het eten gewoon-goed moet zijn."

1. Eén van de nog betaalbare restaurants in Loosdrecht op een mooie locatie. Het eten is eerlijk, zonder al te veel gedoe en je ziet dat er aandacht aan de gerechten wordt besteed. Wij hebben hier nu al drie keer mogen genieten. Wanneer je binnenkomt voor de eerste keer ben je een beetje gedesoriënteerd, vanwege de grootte, maar er komt direct iemand van de bediening op je aflopen om je te begeleiden naar een tafel. Ook hier voelen we dat er aandacht aan ons wordt besteed. Al met al zeker een aanbeveling waard.

Vorige recensies van Miranda

• Wij vonden het heerlijk hier! Niet al te lang geleden besloten te gaan eten hier na het zien van de website. Geweldig grote open haard waar we omheen zaten, maar toch met een mooi uitzicht naar buiten, waar vind je dat nog? In de zomer komen we zeker terug voor het terras en de serre welke aan het water liggen. Ook het eten was erg goed en ze hebben heel veel keus. Ik had zelf een lekker stukje vis, namelijk een gebakken schol. Mijn man had de ossehaaspuntjes, dat zag er goed uit! Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde hier. Je moet Het Drechthuis even ontdekt hebben, maar daarna behoort het zeker tot je favorieten!