Op dit adres zit nu: Grand Café Riva

1. Gisteren avond 24-09-2016 gegeten bij Gelagkamer. in Nijmegen. Aantal personen 10.Op de 2de verdieping.
    Mooi uitzicht. Personeel vriendelijk.Mijn naam was wel op het ontvangstlijst verkeerd genoteerd.
    Het eten was goed en lekker.

Negatief was het volgende: lawaaierig.; veel te veel mensen op een kleine ruimte.
    Je kon wel zien dat het personeel veel te veel mensen tegelijk moesten helpen.
    Ze konden gewoon niet aan; te druk.
    Een deel van onze groep kreeg wel het dezer en de rest is gewoon vergeten.
    Aan onze tafel werd verder weinig aandacht besteed.
    Besloten weg te gaan,
    Geen gebak en koffie gedronken. Jammer.

Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van De Gelagkamer.

6,3

1. Beste Meneer/Mevrouw,

Wat spijtig van U te horen dat uw verblijf hier niet geheel naar wens is geweest.
    Die dag was het inderdaad gezellig druk en als er grote tafels aanwezig zijn in de ruimte, wordt het inderdaad al vrij snel wat luidruchtig. Excuses daarvoor. Als het op de bovenverdieping druk zou zijn, plannen we altijd iemand extra in die de gasten tot dienst kan zijn, echter kunnen we ook niet voor elke tafel 1 persoon personeel zetten aangezien we ook op de kosten moeten letten.
    Over dat een gedeelte van de tafel geen dessert heeft gekregen kan niet geaccepteerd worden en dat doen wij dus ook niet. De mensen die de desbetreffende dag dienst hebben gehad zullen hier zeker op aangesproken worden. Echter wellicht voor een volgende keer, ook al is het onze fout, ook wij zijn mensen ziet U, kunt U een personeelslid even aanspreken dat er iets niet naar wens is en er een gerecht vergeten is zodat wij dit ter plaatse kunnen herstellen. Ik hoop U nogmaals in ons restaurant te kunnen begroeten, zodat we deze nare ervaring kunnen uitwissen.

Mvg,

M Kersten