1. We waren hier met een grote groep en er werd ons verzekerd dat ze hierop voorbereid waren. Dat waren ze niet. Het duurde een uur voordat er eten op tafel kwam. We moesten zelf achter de drank aan. Er werd zo slecht (of gewoon niet) afgeruimd dat we dit zelf zijn gaan doen. Er liepen mensen in de bediening die zelf aangaven dat ze er pas 2 dagen werkte en ze hadden geen idee wat ze moesten doen. Het eten was een zeer kleine selectie van wat ze eigenlijk hebben. Er zou ons gevraagd worden wat we nog wilden bestellen, dit werd niet gedaan. We zouden een variatie aan toetjes krijgen. Dit was ijs en bevroren soesjes. De kok stond een half uur met de klanten te praten terwijl wij aan het wachten waren op het eten. Afrader.

2,6

1. Geachte heer/mevrouw,

jammer dat u ons restaurant afkeurt, wij doen erg ons best om iedereen naar der zin te maken. Afgelopen zaterdag was erg druk en de gasten waren die avond erg vroeg waardoor onze kok die koude gedeelte bereide er niet direct aan toe kwam om jullie te helpen,onze excuses hiervoor, daarna kwam het eten toch optijd. In de bediening werken wij momenteel met veel met studenten, afgelopen week moest een aantal ervaren krachten examen doen, vandaar extra nieuwe krachten om deze gaten te vullen. Zij kunnen nog onvoldoende zelfstandig werken,vandaar dat zij zich bezig hield met eenvoudige taken zoals afruimen en drinken serveren. Dat zij deze onvoldoende beheers blijkt uit u reactie, nogmaals onze excuses hiervoor. Wel moet ik erbij vermelden dat wij een all you can eat plus drinken aanbieden om gasten van het gemak te voorzien. Ik had gemerkt dat er gasten zijn helaas die hun drinken nog niet op hadden en direct weer nieuwe drank (vaak bier of wijn) bestellen en zo de hele avond door, dat is natuurlijk niet de bedoeling van het concept, daar worden andere gasten die nettjes blijven helaas hier ook de dupe van, wij zullen onze nieuwe personeel hier beter instrueren. Om het proces goed te coördineren, liep ik (de kok) in het weekend vaak door het restaurant om met gasten communiceren of alles goed gaat. Wij werken de laatste tijd veel met grote groepen, dat gaat over het algemeen vrij goed, het nieuwe personeel beter inwerken is nu een belangrijke aandachtspunten, ik dank u wel voor door u aangeleverde kritiek.

Met vriendelijke groet,

Yu