1. We komen zeer regelmatig bij dit restaurant. Het eten is er goed en als het rustig is, is de bediening ook vlot en goed. Deze keer was het erg druk en het duurde ook lang voordat de gerechtjes aan tafel kwamen. Het ging bij de reservering al mis. We hadden deze keer via deze site gereserveerd en ze hadden het blijkbaar niet genoteerd. Gelukkig had ik de mail bij me en uitgeprint zodat ze konden zien dat er gereserveerd was. Aan te raden is om dan ook telefonisch te reserveren. Bij het afrekenen hadden ze de bon al klaar liggen en hadden duidelijk geen rekening mee gehouden dat we een klantenkaart hadden. We hadden dit volgens de dame die af rekende moeten melden. Dit hadden we nog nooit eerder hoeven te doen en hebben dit dan ook duidelijk gezegd. Dus kort gezegd: eten goed, lange wachttijden tussen de rondes en bediening later op avond erg slecht. Mijn advies is dus, ga er op een doordeweekse dag eten.