in Harlingen

365 dagen per jaar open voor koffie, lunch en diner aan zee

1. We hebben hier gegeten. De bediening was prima. Het was niet druk en het eten werd ook vlot geserveerd.
    Als hoofdgerecht had mijn man vis en ik de entrecote. Dit werd geserveerd met een zakje frites en een kleins bakje salade. Wel erg weinig voor 2 personen. De vis was uitstekend, de entrecote helaas droog en lauw. De salade knarste onder mijn kiezen. Ik heb dit ook aan de serveerster door gegeven en zij zou het doorgeven aan de keuken. Het dessert was uitstekend. Ik heb dus een stukje entrecote gehad met een paar frietjes en een toetje. Mijn man dus een visje met een paar frietjes en een toetje en allebei 1 drankje. Na afloop was de rekening 50 euro. Een hoop geld voor een karige maaltijd. Wat echter heel jammer is, is dat er totaal geen reactie is gegeven op het feit dat we een bakje salade hadden waarvan het enorm onder onze kiezen knarste. Waarschijnlijk zat er nog wat zand in de sla, kan gebeuren, maar als dit dan gewoon compleet genegeerd word, dan voel je je als gast niet serieus genomen.

1,8