Op dit adres zit nu: WERELDZ

1. Het eten was goed, maar de bediening heel slecht. Het was heerlijk weer, maar we konden niet buiten eten omdat het volgens de bediening te druk was. Kregen een menukaart en wat te drinken en moesten vervolgens vragen of we konden bestellen. We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Namens de keuken werd excuus gemaakt en koffie na afloop van het etentje aangeboden. Na het voorgerecht moesten we bijna een uur wachten op ons hoofdgerecht. Wanneer we niets gevraagd hadden, hadden we waarschijnlijk nog langer zitten wachten. Bij het nagerecht (kaasplankje) werd geen bestek aangeboden. Na een tijdje tevergeefs wachten hebben we ook daarom moeten vragen. De beloofde koffie hebben we nooit gezien...
    Dit was de tweede keer dat we gingen eten bij het Oude Raadhuis in Halsteren. De eerste keer waren we ook al niet tevreden over de bediening, maar besloten hen een tweede kans te geven. Na deze tweede ervaring zullen we nooit meer teruggaan naar het Oude Raadhuis!