Op dit adres zit nu: Yamas

1. Mijn werk liep uit en moest nog wat eten, ik was op 1 kilometer afstand van Alexandros en geen zin om verder op zoek te gaan. De ervaring is gelijk aan de vorige keer. Een zeer vriendelijke hulpvaardige jonge man in de bediening en het eten was gewoon (niet slecht, maar gewoon), weinig tzatziki bij de schotel en weinig salade. Het vlees was voldoende, maar niet zo dat ieder stukje vlees zijn eigen specifieke smaak heeft. Een zes plus / zeven min.

Vorige recensies van Ron Donkers

• Niet bijzonder. Meerdere mensen in de bediening waarvan een ober een soort van Bassie (van Bassie en Adriaan) is of speelt. Erg aanwezig, druk en op de voorgrond, van mij had 'Bassie' een toontje lager mogen zingen. De eigenaar en de andere man in de bediening waren erg authentiek, beschaafd en gastvrij. Het eten kan ik niet hoger beoordelen dan een zesje, niet echt kwalitatief goed vlees met een redelijke smaak. Weinig, te weinig tzatziki voor 2 personen. Ik zou er zeker niet voor omrijden en als ik in de buurt van Bilthoven ben zal ik eerst even verder kijken naar een ander restaurant.