1. Wij hebben gisteren op een prachtige zomervrijdagavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Het eten was verrukkelijk en de gastvrouwen hebben ons echt het gevoel gegeven als dat we bij hun thuis uitgenodigd waren.

Niet alle vis was meer voorradig maar ze hebben keus uit zoveel vis dat dat niet uitmaakt. De wetenschap dat ze echt alleen gebruik maken van verse vis bracht ons meteen weer terug naar de Algarve in Portugal. Daar ben je als klant afhankelijk van de vangst van de dag en dan kan het zijn dat sommige vis niet meer voorradig is. Maar het feit dat ze alleen verse vis gebruiken is wat ons betreft een sterke USP.

Wij komen zelf niet uit Limburg maar de zuiderlijke warmte & gastvrijheid gecombineerd met het heerlijke eten zal ons zeker doen terugkomen als we weer in de regio zijn. Wij hebben dit restaurant in ieder geval aan onze favoriete restaurantenlijst toegevoegd en wij zullen onze vrienden ook zeker aanraden om hier te dineren als ze in de buurt zijn!