1. Tja.... Nog nooit zulke slechte bediening meegemaakt. We wilden lekker op het terras wat eten. Supergroot terras, maar bijna geen tafels. Wel stapels stoelen. We mochten binnen wachten tot er een tafel vrij was op het terras. In het duits werden we aangesproken door een ober, maar bij nader inzien bleek de ober een duitser. We begrepen dan ook niet dat hij ons had uitgelegd dat onze tafel vrij was buiten...UIteindelijk na een half uur, maar gevraagd of we iets mochten bestellen.

Mijn bestelling was verkeerd doorgegeven (wellicht door de taalbarriere) waardoor mijn vriend alvast alleen kon gaan eten. Op mijn verzoek dat ik dat wel jammer vond werd niet gereageerd. Eten was prima. Maar zooo jaren 80 qua presentatie. Salade zag er uit als in de folder van een goedkope shoarmatent, maar de smaak was prima.

Verder toplocatie, maar we hebben ons verder smakelijk geamuseerd om de kneuterigheid van de bediening. Tientallen mensen zien vertrekken, omdat ze niet werden begroet en omdat er dus geen tafels waren. Een racefiets van een dame die koffie kwam drinken moest worden verwijderd van het terras, omdat er nog wel eens meer mensen konden komen.... Ja, als ze er tafels bij zouden zetten misschien! Overigens was daar ruimte genoeg voor. Een commercieel ingesteld persoon zou toch moeite doen om een tafeltje van binnen te halen...

Het meisje van de bediening glimlachte vriendelijk, maar daar hield het mee op. Glazen afruimen e.d. Leek haar vreemd.

Op de vraag aan ons, van wat mij een bedrijfsleider/eigenaar leek, of alles naar wens was, heb ik geantwoord dat het jammer was dat ons eten niet tegelijk kwam. Antwoord: "ja dat kan gebeuren..."

Kortom... tja...... een beetje vreemd, maar wel lekker.