1. S.Witje uit Kaatsheuvel

Hallo

Na een dagje vertoeven in het gezellige centrum van Bergen op Zoom kregen ik en mijn 7 kinderen op de markt van een traditioneel geklede uitermate lange man (in boerenkiel met rode zakdoek) het advies om te gaan eten bij jullie (bedankt Gertudis!).

Daar aangekomen in de mooie elite wijk fort/zeekant, waar mensen elkaar nog groeten (al is het vaak door een snelle low five op de hoek van de straat of in een sfeervol steegje) bevindt zich namelijk jullie stijlvolle en uitermate hippe restaurant. Ondanks de grote drukte kregen wij een mooi plekje bij het raam van de voorgevel alwaar we werkelijk een prachtig uitzicht hadden op de Schelde...

Het ontbrak ons aan niks, smakelijk smikkelden we alles naar binnen. Werkelijk alles heerlijk, het ene kruidig en vol van smaak en dan weer verrassend luchtig. Buitengewoon fantastisch!! Met als klap op de vuurpijl het toetje, en kozen voor het king pistache ijsje!! Dat was werkelijk subliem.

Ik en mijn 7 kinderen komen hier graag nog eens terug!!