1. Vrijdag gegeten bij Bief & Burgers, de Thai burger en de Stilton burger waren lekker, de bacon burgers waren kurkdroog. Bediening bestaande louter uit jongeren, onervaren, onhandig en slordig. Onze gereserveerde tafel was niet schoon bij aankomst, we hebben moeten vragen om drankjes en menukaarten. Wij kregen met 4 personen 1 beschreven menukaart, wederom verzocht om nog 3 kaarten. Tweede ronde drankjes waren vergeten, diverse keren naar gevraagd. Restaurant is erg lawaaiig en heel warm (27 graden). Geen gerechten en desserts voor kinderen op de kaart.
    Beklaag gedaan bij Bief & Burgers, kregen als reactie dat we in het vervolg beter bij het kindvriendelijke Pannenkoeken Paviljoen kunnen gaan eten. Bief & Burgers hebben een andere doelgroep voor ogen. Vreemd genoeg zijn er wel kinderstoelen aanwezig in het restaurant, voor welke doelgroep zijn deze (kinder)stoelen? Hoezo zijn gezinnen niet de doelgroep van dit hamburgerrestaurant?
    Voor ons geen Bief & Burgers meer!

1,7