in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Kelly Spanjaard

Als ik de service een -1 kon geven had ik het meteen gedaan. 16 september hier wezen eten met een aanbieding van Groupon. Vreemd en chagrijnig ontvangst, door twee serveersters. Helaas andere gerechten op de kaart dan bij de aanbieding op internet zelf. Dit maakte de keuze vrij beperkt.

Uiteindelijk maar een schnitzel met gratin van kaas, spek en ui gekozen. Bij het serveren zaten er ook champignons en paprika op. Dit had er beter even bij gezet kunnen worden voor mensen die hier niet van houden. Als bijlage hadden we patat en (nog rauwe) sperziebonen. Salade konden we bij het 'saladebuffet' pakken, deze was te openen met een touwtje... omdat het handvat schijnbaar stuk was. Tijdens het eten constant om wat te drinken moeten vragen.. Toen wij een dessert wilden bestellen kwam de serveerster zeggen dat we die maar tijdens het bowlen moesten opeten, want ze wilde dat we dit nu meteen gingen doen. Wij hebben duidelijk van tevoren en terwijl wij er waren aangegeven dat we hadden afgesproken eerst normaal te willen eten en wij hoefden volgens de telefoniste geen tijd voor het bowlen te noemen. De chagrijnige oude serveerster liet ons weten dat dit een oproepkracht was die er geen verstand van had en dat zij op tijd naar huis wilden en geen zin hadden om op ons zitten wachten. Op de site stond ook aangegeven dat we tot twaalf uur konden bowlen. Dit hebben wij nog bekeken, omdat we een uurtje bij wilden boeken. Mevrouw vertelde dat we dat wel konden vergeten. De site klopte volgens haar ook niet, de tijden waren niet meer correct.

Restaurant Suyderoogh: neem alsjeblieft wat leuker personeel aan, zorg voor een correcte site, neem koks aan die wél kunnen koken en haal je advertentie van Groupon. Met deze manier van werken trek je geen klanten aan, maar wijs je ze letterlijk en figuurlijk de deur.

Ik heb hier maar één woord voor: waardeloos.