in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Christiaan van Weerden

Vanavond gegeten bij dit restaurant. Vanaf moment 1 deed de dienstdoende vrouwelijke ober erg chagerijnig tegen ons. Vervolgens kregen we een menu kaart die niet leek op de menu kaart die ons beloofd was op groupon. Op zich niet zo erg, we hadden als vooraf stokbroodjes met kruidenboter, niets op aan te merken. Als hoofdgerecht kregen de heren varkenshaas medaillon, deze was behoorlijk droog. De dames kregen een schnitzel, deze was juist veel te vochtig. We wilden nog een toetje bestellen, echter werd er gezegd dat we die in de bowling konden nuttigen omdat ze eerder wilden sluiten!! Dit was volgens hun heel normaal als het niet druk was, de uitzendkracht had ons maar verkeerd in het systeem gezet! Ongelooflijk! Net of ze je de deur uit sturen! Zeer onprofessioneel! Wij hebben nog 3 kwartier gebowled maar voelden ons niet meer op ons gemak. Wij komen hier nooit maar dan ook nooit weer!