Op dit adres zit nu: Heraklion

1. Vandaag met twee personen bij de griek in Roermond gegeten en met genoegen! Gereserveerd via de site van de griek via couverts. Vouchers gekocht via internet voor korting. Het restaurant is voor honderd personen en gelukkig ruim opgezet, ook met bankjes. Apart afhaal gedeelte met een aparte ingang. Klein terras. Geen merkbare airco, maar goede temperatuur. Rustige avond. A-la-carte of all-you-can-eat of grillen aan de tafel. Wij kozen voor all-you-can-eat. Ouzo van de zaak! Twee gerechten per keer en onbeperkt dus geen maximaal vijf keer. Oa gekozen voor feta salade, dolmadakia scampi's, moussaka, lamskotelet, kipfilet etc. Desert baklava met ijs. Aanpassingen en dieetwensen geen probleem. Ruime porties en alles vers bereid. Duurt wat langer, maar in bijna drie uur vijf gangen en meer dan prima gegeten. Vriendelijk open personeel. Bijgerecht wat te veel was, meegekregen. Rolstoel toegankelijk. Toiletten netjes en schoon. Parkeren voor de deur. Inclusief twee vouchers voor eten en vijf bier 45 euro afgerekend. Prima prijs kwaliteit. Ons zie je absoluut terug!